Ledig solig måndag

2013-02-26 / 00:32:04
Vilken dag, underbar har den varit. Vaknar upp idag på min lediga måndag och ser att solen skiner från en klarblå himmel, YES! Planen sedan dagen innan var att jag ooch frugan skulle dra och sola, det sket sig! Hon ville sova och jag drog ut på äventyr. Gled runt i min snygga outfit som jag valt idag, den kändes riktigt bra ! en riktig mig stil. Jeansväst-stor halsduk-dr martens- brillor och skinnjacka! ÄLSKAR ATT VÅREN ÄR HÄR!!!!
Gled runt lite på stan och handlade väl de jag tyckte att jag behövde ha! Om det nu var så.. Blev underkläder - vilket jag skulle ha Jeans shorts - vilket jag "ville" ha En dum tröja från hm som kostade 30 kr - som bara åkte hem för den va fin och billig! Frugan fick den. Försökte för allt i hela världen hitta Vero modas byxor med ENBART dragkedja i rumpan, men dom görs ju tydligen inte.. Tycker kanske att de kunde va något som ingick i deras bas sortiment, för ja vet att de är fler som gillar dom liksom! hur som helst så efter glid på stan så blev det en färd hem och plocka upp frugan för att dra på middag, vi hanmade på vapiano! Det var INTE allt vad jag trodde, trodde de skulle vara i klass med mitt jobb på fancy fronten? Men ja hade fel. MEN jag gillade det.
Började snacka med hon som lagade min mat osv för hon "kände igen" min dialekt.. Visade sig att hon va 91a också, från värtsrås och att vi hade gått på samma skola. Dessutom så hade hon gått i samma klass som min kusin ! Världen är liten . #jagärlisette

Kommentarer
Postat av: Martina

Sådär som första bilden är, så ska det vara.. ! 700px!

2013-02-26 @ 00:48:01
URL: http://martinamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback