Magen knasar

2013-02-27 / 00:55:53

Att jag åker om 4 h och 45 minuter gör att min mage spårar ut! Är så nervös och jag har nog blivit bästa kompis med coffes paradis ask, något jag lär få ångra.... :(!

Rummet e nu tömt och väskan är packad. 17 kg lätt är den! För att vara tjej och ha packning till en hel månad måste jag säga grattis till mig själv. Vad hände ? Jag lärde mig packa ....
Martina lär mig mycket (frugan) .

Wille kom hit idag ( frugans man) , märks på henne! Ögonen lyser, kärlek alltså.. ZzZzzz I Wish I'll find Mine one day.

https://cdn2.cdnme.se/3351501/7-3/pic_512d49a49606ee7068e243b1.jpg" class="image">



Vi käkade en fin liten hemlagad middag tillsammans :)!! Kyckling - potatisgratäng & en feeet sallad!
Många kul diskussioner uppstod även och jag har insett att jag tänker fööööör mycket och vet för lite och vissa saker ska man nog inte ens veta !

Kom nyss på att jag håller på att glömma mitt pass. Puss

Om några timmar är jag på destination 2 - NEW YORK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback