dag 1.

2013-07-02 / 06:58:00
Vaknade allt för sent för att "hålla" hela dagens kost program - men gjorde det bästa av situationen, det höll!

Väl "matad" av min fina kycklingsallad med avocado så begav jag mig ner på stan för att fixa lite kul saker! Unna mig själv allt jag vill ha!

Köpt:

- nya skor 2 par inne / ute träningsskor
- acai pulver
- 2 nya fina linnen
- 1 parfym
- hårfärg
- fotfix saker
- mat för kommande veckas upplägg

och lite annat tråkigt skit.

efter detta blev det hem för ett mellanmål och släppa in coffe som inte hade någon nyckel ^^!! haha.

Gymmet gick bra, dock kommit fram till att jag ÖVERDRIVIT tränings programmet grovt! fuck va mycket enklare det kommer bli nu!

Dag 2 here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback