04.45

2013-06-13 / 05:30:18
Så ja, nu är jag då vaken.. för jag skulle gå upp & träna , men nej - palla EJ det.
Orkar ej gå runt & se ut som ett vrak resten av dagen för jag har sovit piss dåligt och drömt massa skumt skit som jag knappt vill prata om. Ush...

Har en L Å N G dag på jobb framför mig.. och förhoppningsvis e jag glad runt 23 ikväll, så tar en liten löprunda då. Hoppas jag kan peppa mig själv nog till det då..

Vet ju vad jag själv tycker om mig själv för tillfället, shrek mode nästan. ush.

Vissa säger att jag jobbar för mycket, det gör jag också.. men förståelsen kommer vara extrem när jag står i en sagovärld i USA och hoppar runt i dimman till musik som går rätt in i hjärtat.

3 månader.. kom nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback