Drama.

2013-06-12 / 22:14:59
Ibland slår det en SÅ hårt i ansiktet varför man en gång funderade på att flytta från början, västerås för i helvette... Sluta. Jag gillar faktiskt staden jag komer ifrån, den har sin charm. Så har även invånarna, ^^... skulle kunna bli jordens största Big Brother.. Vissa har helt enkelt fötterna på jorden, andra jobbar på det & vissa går på händerna .. digg. Egentligen bryr jag mig inte.. men jag gillar att averagera mig utan att ta ut det på någon annan. Om det är nått jag har lärt mig så är det att det är viktigt att hålla saker hemliga om man lovat, så länge det inte skadar någon på något sätt. Kanske fler skulle tänka så.. Trots allt detta så är det alltid lika skönt att komma hem :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback