Försöker, igen.

2013-06-10 / 20:00:50
Har mina små perioder, perioder då jag får för mig att jag skulle skriva en bok om mig själv. Kunna berätta för hela världen om vilket coolt liv jag har, sen inser jag att så jävla coolt kanske det inte är. Drömmen går i kras. Hur som, jag gillar att spontanskriva då & då.. Ibland ( om jag vågade) så skulle jag nog kunna vara "dampig" nog att videoblogga om allt jag känner ock tycker. Dessvärre skulle jag få FÖR mycket skit om jag sa allt jag tycker, hjärnan & tycket går nämligen på högvarv ibland. Nog om detta, annars spårar det innan det ens börjat. Jag har varit i sverige - hemma / västerås nu i en vecka.. skönt & jag vill faktiskt inte tillbaka till norge mer nu, less som fan & det märker jag på mig själv. Förr ( i början ) så tyckte jag att jag va så cool varje gång jag åkte tillbaka, nu vet jag att jag bara är en i mängden, samtidigt som jag faktiskt är en av dom som bröt sig loss från mängden. " Den som inte nöjde sig" .. Börjar liksom se annorlunda på det nu, tröttna på att bo i en resväska & inte ha en fast punkt någon gång. Samtidigt som jag inte vill ha en fast punkt, för då blir jag uttråkad.. vet en enda sak som skulle kunna få mig att stanna på samma ställe en längre tid - Om jag blev TOTALT jätte kär. Like hell... Ibland undrar jag varför jag blev såhär, det gör tydligen mormor också.. haha. Har hur som helst fått gjort det mesta jag behöver här hemma för att kunna fokusera till 100% på jobb och att bara maxa in cash när jag åker tillbaka till bajsnorge en sista gång. spara - träna - jobba - åka hem! Fan va jag bara vill något annat nu, men snart så.. jag har ett fantastiskt år framför mig & det är därför jag orkar tror jag. Jag önskar du kunde se mig nu pappa, jag kan ärligt säga att jag själv är stolt över mig själv & då vet jag att du med är det. Jag lever verkligen ut, kanske lite för mycket ibland. ( och? ) lägger i en växel till nu, den sista jag har.. snart ett år senare är jag klar! Det trodde jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback