Strandrestaurang

2013-06-12 / 11:20:22
Strandrestaurang, mitt jobb - mitt andra hem typ . Att jobba där är en upplevelse och jag kommer aldrig någonsin kunna glömma något av det som hänt här, allt är liksom så bra. Jag har riktiga bajs dagar där jag i princip hatar allt och vill ligga hemma i sängen å GRÅTA och aldrig mer jobba eller göra nått! Men så fort man kommer hit så är det alltid något som får en att skratta. Från permobiler till elaka hemmafruar som ska se till att man får sparken för att man serverade deras kaffe på fel sätt, kärringar. Men det är detta som gör allt, att ingen dag e den andra lik! Ingen aning om hur många timmar om dagen man ska jobba är det som är lite segt, men brukar för det mesta landa på allt mellan 10 - 14 h haha.. Normal arbetsdag sådär <3 Om jag någon gång åker tillbaka till Norge och hälsar på så är det hit jag åker först, det var här jag började växa otroligt som person. För vill man så får man ansvar, jag vill och jag fick massor! Allt är inte en dans på rosor varje dag, men innerst inne gillar jag stället. 2,5 månad kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback