Chill dag!

2013-03-06 / 04:54:16

Vaknade kl 06:00 imorse... Va ska jag göra? Jag är sjukt hungrig och ingen annan är vaken...
Whatever, jag går och käkar ensam!

Gled in som en ensam liten själ in i frukostsalen, men folk här är ju morgonpigga så där inne var det fullt ös!
Satt där och åt min frukost och kom på att solen höll på att gå upp så jag skyndade mig ut.
Det finns nämligen en costline sträcka här som är en bra lång bit att gå så det gjorde jag - en 1,5 h pw i soluppgången längst Panama kanalen.. Dumt att klaga.

Dagens aktiviteter har inte varit så " aktiva" vi har mest hängt vid poolen och pressat och varit på ett shopping center där jag köpte lite nya träningskläder som jag nyss invigde under ett kort gympass!

Imorgon drar vi ut i san blas och seglar, så det kommer bli tyst här i 5 dagar! Men lovar en fin uppdate så fort vi är i Colombia! (:

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback