Colombia osv .,

2013-03-13 / 13:30:03

Natten till dag 6

Jag, jasmin & Coffe chillade kvar på hostlet medans Martina, Wille och vanja gick ut och drack lite.

Utan ens en tanke på vad vi är i för land gick vi och la oss och lyssnade på musik i lugn och ro småsnackade lite tills de andra skulle komma hem igen så alla kunde sova !

Kackerlackor .,, FYFAN

Martina såg en krypa på coffes säng och jag kände spysmaken hela vägen upp i näsan.

Att sova kvar var inte ens ett alternativ .
Alla utom jasmin stack ut från rummet och sov i entrén på stolar - bord osv.
Själv sov jag med ett lakan på receptionsdisken.

- den värsta natten i mitt liv , nu ät klockan 06.30 godmorgon
Vi klarade detta ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback