Dag 1 Panama

2013-03-04 / 01:23:36

Dagen började med gym! Crosstrainer - cykel & lite mage!
Frukost på detta och på detta hotell fanns de betydlig större utbud än i nyc!
Frukt, müsli & yoghurt blev det (: och kaffe såklart ,..

Mot poolen - stek som fan! Och här hängde vi väl i princip hela dagen & jag har börjat läsa en bok! Frugan har gett mig : femtio nyanser av honom och den är så JÄvLA bra ! Vill läsa hela tiden och jag känner mig som en nörd som säger så!

Käket för kvällen blev på Fridays eftersom det är den restaurangen som tillhör hotellet! Fett va?

Men såklart kan ju ingen engelska här så man får peka och typ prata som med en som har nått handikapp typ :) hahah.

Efter käket så drog vi iväg och handlade lite & nu har jag fått se " slummen " taxi chauffören :
Maffioso - marijuana - Cocain och pekade mot området vi åkte förbi som såg ut som taget från en gatuslum scene ut ur en film.

Fram och tillbaka och vi höll väl den taxin i 1 timme ca ,, 15 dollar = ca 100kr Gav han 20 och han blev förvånad över att få 5 dollar i dricks.

Betalare 30 dollar för allt jag handlade och då kom jag ut med 4 påsar.
Nu blir de hotellkrök !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback