Godmorgon north beach !

2013-03-15 / 14:07:54

Idag är första "riktiga" semester dagen här och såklart var det stranden som var prio!
Som den morgonpigga lilla prick jag ät var jag såklart uppe först, hungern på morgonen är alltid ett faktum!

Ägg, knäckebröd & grönsaker :)
Snäll som man är så lagade jag till resten av folket också!

Ihop packade och redo tog vi oss till stranden, lite kallt var det men fortfarande helt underbart!
Vattnet är klarblått och stranden är vit - man FÅR inte klaga då.

Efter att ha badat och fått sololjan på plats så åkte musiken på, tankarna på att ultra börjar imorgon gav mig fjärilar i magen och jag kunde inte ligga stilla längre.

Tog iphonen runt halsen och började traska bort mot south beach!
Längst med stranden i luften flyger plan efter plan med reklam eftersläpades om var djs spelar och vilken klubb man ska gå till osv.

Är så sjukt sugen på utelivet här!


16.00 gav vi upp!

Martina och Wille hade redan gått hem då för att käka lunch, så kvar var jag isabell vanja och jasmin.

Jag och isabell bestämde oss för att ta en tur och kolla i lite butiker osv, slutade med att vi handlade lite frukost och sprit (:.
Nör vi kom hem var alla hemma och vi hamnade ute på terassen för lite chill, musik och öl!
Livet är härligt va ;)!

Vi bestämde oss för att grilla vid 18.00 tiden, 21.30 var käket klart.
Det tar längre tid än man tror för 6 pers att handla och laga mat haha.

18.00 kom även stacey på beställning från martina med godis till dom andra barnen här, hon va riktigt cool med lila hår och allmänt skön! Bestämdes att vi ev skulle hooka up med henne inne på ultra sen.
För att ha hittat denna människa över instagram så hade vi verkligen tur :)!


Kvällens småtimmarna fortsatte mer häng på baksidan och massa Bengt snack.
Jag och isabell satt kvar ett tag och bara skackade, riktigt skönt att bara prata av sig med någon som snackar lik mycket som en själv och har massa kul att lyssna på tillbaka osv :)

Imorgon är det ultra !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback