Last day in Panama

2013-03-06 / 14:46:44

Hej kära alla !

06.00 gick jag upp imorse, tänkte att jag skulle gå och gå. Men jag orkade Inte... Så åt frukost och fick efter ca 30 min sällskap av Coffe som har blivit smittad av mitt morgonpigga mode jag ständigt lever i.

Nu ligger vi vid Poolen och jag är fastklistrad i 50 shades of Grey - en bok - en fantastisk bok!
Martina slog vad om att hon kunde få mig att läsa böcker., hon lyckades ! Den där saken lyckas ändra mitt tycke om mycket ! Nästan för mycket ibland .

Kl 13.00 idag kommer det en dude och hämtar oss för att ta oss genom skogen till båten. Kan tänka mig att den färden kan gå hur som helst och att vi kommer Hamna mitt ute i ingenstans! För att sedan försvinna ut på Havet i 5 dagar och bara vara borta från all civilisation ! Ingen vet vad vi gör om vi Inge väljer att berätta det, mystiskt va?

Jag älskar mitt liv just nu och jag håller mitt löfte till 100% om att leva livet pappa!
Växer som person varje dag ju längre jag är bort, kommer aldrig bli den samma igen! Kommer vara bli bättre (: .. Hittar mig själv mer och mer för varje dag.

" allt som är skit det går över & förbi"

Vanilla meny pliz

Hörs om 5 dagar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback