Night in panama

2013-03-04 / 16:03:45


Kvällen skulle bestå av dricka på frugan och willes balkong och där hamnade vi till slut efter att jag och Coffe som sprungit runt hela hotellet konstaterade att dom bara bodde på våningen under oss.
På balkongen får man inte röka tydligen så vi gick ut & där var det igen! Det där dunkande ljudet av en nattklubb.
" det är söndag - det händer inget här där"
I helvette heller :)! Vi gick bort mot ljudet och där
" millers on tour" jaha,.. En stor club ( bara latinos) men med house musik mixat med latinosounds!

Kunna tillbaka till hotellet och släpade med de andra och så styrde vi upp oss lite och gick dit!
Så blind som jag kände mig där har jag aldrig gjort.
Where are you from?
Sweden!! (:
What? Wow.... Thats faaaaar away!

Men house musiken verkade ha dött bär vi kom dit... Tur att man har några moves i höfterna iaf! Så vi klarade oss.

Kom fram folk och frågade lite saker och en liten liten dude som väldigt gärna ville ha en kram vilket han fick.

De få 2-3 minuterna av housemusik så dog hela klubben utom den delen vi stod på " här kan man va" vi rev stället nästan ! Haha.. Trodde övervåningen skulle ramla ner.

Notis: ska du till Panama- lär dig spanska! De är ganska svårt att bli förstådd annars har vi märkt!
Men kul har vi och ja, hittills går det bra!

Godnatt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback