Panama!

2013-03-03 / 13:44:26

Jaha, då var vi i Panama men resan gick väl inte helt smärtfritt !!
Från ny till Miami gick helt ok förutom att jag råkade somna och smådreggla på Wille hahah, men att vi behövde vara på flygplatsen 3 timmar innan ? Bullshit ... Men bättr med mycket tid än för lite .

Flyget gick bra men amerikan airlines bör lära Aina piloter att landa .. Fan de svajja ju så man trodde man åkte båt istället. Men ner kom vi.

I Miami var det käk dags och de enklaste blev fridays med käk som passade alla.
Servitrisen va ett cpbarn och helt efterbliven i huvet, hon fick ju ingen dricka kan man säga och hon slet pengarna ut handen på Wille när han satt och räknade. Och lackade när hon inte fick dricks. Idiot, skaffa nytt jobb?

Well well .. Det blev lite spontanshoppig på denna flygplats med! En Victoria secret parfym och ej Ralph lauren ! Så nu kommer jag lukta gott som fan (: !
Hon i butiken hade dock sprayat ner mig med typ 10 sorter innan så ah? Jag va en vandrande doft pinne på planet.

Även denna resa gick bra, planet var fräscht men jo! En sak var väl Iofs att bromsarna va paj när vi åkte så vi blev försenade 1 timme typ innan vi fick lov att lyfta,, kul utrop i högtalarna att bromsarna är paj ? Haha jaja...

Som sagt, denna pilot va lika kass på å landa värre än den förra ...

I Panama nu då, landet där INGEN pratar engelsk och service och hjälp de vet dom fan inte ens vad det betyder.
Att komma in i ett land som detta betyder kö och att så och störa sig på folk som vägrar jobba och gör allt för å jävlas med dig.
I securityn hade mannen en lapp med vilka meningar han skulle säga ,, Security va? Haha

Taxi til hotellet löste sig iaf efter att vi hitta en dude som kunde förstå oss och nu är vi här!
Ett fett resort men GYM!
Dit ska jag nu puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback