Ultra dag 1.

2013-03-21 / 18:05:27

Efter att ja längtat sedan dagen vi fick biljetterna så är det dags! Ultra music festival står och stirrar på mig och kg står med lika stora kärleksfulla ögon och dregglar tillbaka.

Vi bestämde oss för att dra in lite senare första dagen för att se cazette, men när vi kom fram till kön insåg vi att vi kommer missa dom.

Hela vägen fram i kön märker man redan att ingen är här för något annat än att bara ha kul, alla är sociala och vill prata (:.

Jag och isabell stod lite längre fram i kön än Wille och Martina, Bara för jag har den tendensen till att det är ok att trängas, vilket inte alla andra tycker är lika ok .
Så jag och isabell gled iväg på egen hand och studsade runt där inne.
sverigflaggorna gjorde ett bra jobb verkligen och alla alla ville ha kort på oss, men att jag va i samma " uppmärksamhets behov" som på tomorrowland vill jag inte påstå.

Vi gick tunt lite överallt - drack - dansade - träffade massa skönt folk och tillslut var det dags att dra till att se boyz noice dom skulle spela på live stage.

Aldrig riktigt sett honom förut men han var sjuuuuukt bra och glad för att jag fick uppleva det (:

Efter den spelningen så träffade vi dano från Ecuador, en kille som vi kom att hänga med resten av kvällen.

Den hör kvällen hade jag även bestämt mig för att uppleva en ny verklighet, även om jag bara spytt på tanken av det.

Efter att vi hängt med dano ( Daniel) ett tag så gick vi och träffade hans vänner för att se fat boy slim, här försvann jag.

Allt var underbart, lyckan var extrem (: kunde ha dansat hela natten , den killen kan sin musik.

Efter den spelningen gick vi mest runt och kollade på lite olika, njöt av stunden liksom.
Hela ultra skriker kärlek!

När klockan va 00.00 stängde dom igen och vi kom tillbaka ut i verkligheten... Nästan.

Fast i vårat fall så va vi långt bort.
Vart vi gick eller vart vi va påväg när vi var utanför vet jag inte.

Vi smög runt inne på ett hotell för att hitta en toalett, vi åkte tåg och kände oss som " i am legend" för att alla gator var så tomma. Haha

Kl 04.00 så åkte vi tillslut hem, vi fick som tur v skjuts hem (:

Att det inte var helt enkelt att sova när jag kom hem är en annan sak, kunde ha sovit ute på bakgården nästan.
Livet är spännande och man lever bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback