Ultra dag 3

2013-03-21 / 18:38:22

Om vi skulle hållit oss till planen skull vi dra kl 11.00 - det sket sig zzZzZZz ....
Men vafan ...

För trött , kl 15.00 var vi där istället och det gjorde min absolut ingenting (:

Dog blod stod på lista över " väldigt viktigt att se" skrillex råkar nämligen vara en del av dom 2 grabbarna och han är en av dom bästa !

Deras spelning går till historia och dom gick mina skor att byta färg från röd till red trash .. Och mina fötter var bästa vän med beatsen.

Underbar öppning!

Efter detta så blev det lite käk och sen skulle vi möta upp Wille och Martina för att se på Steve aoki (: när vi mötte dom så står dom med norsken från igår Jörgen. Vet inte varför men jag blev väldigt glad att se honom ! Hoppade upp och kramade han och klamrade fast mig där ett tag. Kul (:

Han hade åter igen lämnat sina vänner och hittat på Wille och Martina som haft svensk flagg på sig, berättat att han hängde med 2 svenska tjejer igår och vad är oddsen att det råkade vara vi. Skit kul. !

Hur som.. Isabell drog nu iväg på egen hand på de hon ville se och vi drog på avicii .

Stod där en stund och sen gled vi iväg för att käka och ladda på med energi (:

Först toaletten - käka - tvspels modet på och sen börjar vi tagga igång kvällen för nu började det bli så mörkt och chill ute. Alltid då stämningen kommer på plats , när mörkret faller.

Jag och Jörgen drog iväg på egen hand och det visade sig vara ett bra val . Glida runt med någon som liksom är på samma nivå- som vill va överallt - se allt.
Tillslut fick han tag i sina vänner och vi gick gör att möta upp dom.
Stilen på dessa killar va " hej vi börjar nära oss 30. Vi vill vara 23 och leva som kungar och var bäst" fast dom va jävligt sköna ;)"

Vi hängde med dom ett tag och satsade lite .. Sen drog vi iväg igenom folkmassorna på nya äventyr .

När det var dags för Armin van buren på main stage mötte vi upp med hans polare igen (: fyllde på med massa energi och bara körde tills allt var slut ! (:

När det stängde var det dags att dra och träffa hela gänget vid samlings platsen. Vi hittade inte riktigt dit först och rätt som det är i min " borttappathet" hör jag någon ropa på mig.

3 killar från Västerås, var en en är ett ex till en före detta vän.
Hampus , Patrik och en polare till dom. Det va ju lite coolt... Även om jag i tr känner dom. Världen e sjukt liten.

Efter att lämnat Västeråsarna och börjat dra oss tillbaka till amerikan airlines byggnaden så träffade vi gänget där.

Dom ville dra hem till oss och chilla lite, och vi bestämde oss för att haka på men att först dra hem och hämta Jörgens polare och alkohol (:.

Det blev inte riktigt så.

Ännu en fantasikväll jag sent glömmer !

Vi gick på ett äventyr för att köpa cigg - badade - sprang på ett tak - blev hatade av en säkerhetsvakt som tyckte vi borde gå och sova (: i korta drag . Kvällen var helt magisk.

På morgonen drog vi till subway - käkade tills vi fick ont i magen & sen låg vi under en Palm i ca 4 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord.

Myror på en stenvägg , kan vara jävligt fascinerande,


Kommentarer
Postat av: Jørgen

Først nå jeg har sett det her :)

Svar: ja, lite hemlig må man allt vare.
LISETTE C: REUTERWALL

2013-06-13 @ 02:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback